Sunt confectionate din plexiglas rezistent stabilizat impotriva razelor ultraviolete. Deflectoarele sunt de culoare fumurie pentru a oferi si protectie la soarele care bate din lateral. Design special. Paravanturile au forma aerodinamica, se incadreaza perfect in profilul masinii. Paravanturile marca Heko asigura vizibilitatea excelenta catre oglinzile laterale. Montarea deflectoarelor de aer confera masinii un aspect mult mai atragator.
|
Se aburesc geamurile? In cazul in care ploua sau ninge coborati usor ambele geamuri de la usile fata. Parbrizul si geamurile laterale se vor dezaburi mult mai rapid. In felul acesta nici pasagerii din spate nu vor suferi din cauza curentilor de aer rece. |
Va arde soarele prin geamurile laterale? Ca sa nu va bata soarele in ochi coborati parasolarele, dar ca sa nu se intample aceeasi lucru prin geamurile de usile fata...va montati paravanturi. Ele au o culoarea fumuriu inchisa tocmai din acest scop. Si nu va deranjeaza cand va uitati in oglinzile laterale. |
Intra praf daca coborati geamurile? Circuland cu geamurile coborate doar pana la nivelul paravanturilor evitati prafuirea masinii in interior.
|
E cald in masina?
Vara, in plina caldura, daca geamurile de la usile fata le coboram usor, vom beneficia de o climatizare naturala. Nu se creeaza curent in masina, aerul se schimba in masina fara sa ne deranjeze. Utilizarea instalatiei de climatizare se recomanda doar la calatorii mai indelungate. In cazul calatoriilor scurte in oras este de preferat ventilatia masinii fara climatizare, deoarece racirea brusca si repetata a corpului poate provoca racire, reumatism, sinuzita, adenoidita, etc. Cu totii am trecut peste cate-o racire zdravana in mijlocul verii... Utilizarea climei inseamna si consum marit de combustibil, respectiv scaderea puterii a motorului. Iar faptul ca consumul de combustibil este mai mare cu geamurile coborate decat cu climatizarea pornita, este doar pe jumatate adevarat! Doar in cazul in care se ruleaza cu viteza mare si cu toate geamurile coborate la maxim. In cazul rularii cu viteza sub 90 km/h si geamul doar "crapate" situatia se inverseaza! |
De ce paravanturi la usile spate?
Daca circulati cu viteze de peste 80 km, coboriti mai bine geamurile de la usile spate, decat cele din fata. Astfel zgomotul produs de rotile din fata nu va va deranja. Aerul din habitaclul masinii va fi la fel de bine reinprospatit. In aceste cazuri sunt utile paravanturile de la usile spate - pe langa aspectul estetic. Astfel se obtine o conditionare a aerului natural fara cresterea consumului de combustibil si scaderea puterii motorului, ca si in cazul utilizarii instalatiei de climatizare. Aerul conditionat sau clima este recomandat sa se foloseasca doar la calatorii mai indelungate, unde nu se pune problema racirii si incalzirii bruste si repetate a corpului omenesc. |
Se incinge masina la soare?
Vara e bine sa lasati geamurile de la usi "crapate" in parcare. Doar atat sa le coborati (2-3 cm) cat sa nu fie vizibila prin paravanturi, dar sa asigure aerisirea masinii. Astfel evitati incingerea masinii. |
Fumati in masina? Sau cel cu care calatoriti in masina fumeaza? Sau pur si simplu va place aerul natural? Paravantul este produsul de care aveti nevoie! |
Intretinere - La montarea paravanturilor nu uitati sa curatati garniturile usilor in locul unde se va lipi paravantul. In garniturile geamului se aduna o cantitate foarte mare de praf si mizerie. Aderenta benzii dublu adezive cu care paravantul se va fixa depinde in mare masura de starea garniturilor. |