Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Forma portbagaj: portbagaj superior; portbagaj cu podea dubla
Modern: Conceput pentru utilizare intensa, cu tratement anti-alunecare pe toata suprafata.
Modern: Conceput pentru utilizare intensa, cu tratement anti-alunecare pe toata suprafata.
Forma portbagaj: 5/7locuri (3randul 3 de scaune rabatat); inclusiv cu navigatie sau magazie de CD - urechea stanga detasabila
Modern: Conceput pentru utilizare intensa, cu tratement anti-alunecare pe toata suprafata.
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Forma portbagaj: 5/7locuri (3randul 3 de scaune rabatat); inclusiv cu navigatie sau magazie de CD - urechea stanga detasabila
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Premium: Material premium, cu realizare mai pretentioasa atat in forma cat si in design. Suprafata texturata anti-alunecare.
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Forma portbagaj: cu navigatie pa stanga
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Forma portbagaj: inclusiv dupa facelift 2010- ; fara CD changer
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Forma portbagaj: fara dulapior / navi pe stanga (tavita are ureche pe stanga)
Modern: Conceput pentru utilizare intensa, cu tratement anti-alunecare pe toata suprafata.
Forma portbagaj: cu chit de reparatie pana
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Forma portbagaj: cu chit de reparatie pana
Modern: Conceput pentru utilizare intensa, cu tratement anti-alunecare pe toata suprafata.
Forma portbagaj: cu roata de razerva mica
Classic: Cu un strat moale de anti-alunecare pe mijloc.
Forma portbagaj: cu roata de rezerva mica